No cóż Panowie dzięki za Wasze wypowiedzi to była moja pierwsza trasa tym autkiem być może coś jest nie tak będzie trzeba zrobić jej kolejny teścik przy najbliższej okazji.
[O2] [OctaviaII 1,9 TDI] Jaka prędkość max bez chipowania si
Zwiń
X
-
powinna być wlepa pod matą w bagażniku i tam byc powinno czy BXE czy BKCZamieszczone przez py1szczak2Odbiegnę jeszcze od tematu - jak mogę sprawdzić jaki mam rodzaj silnika wiem że 1,9 TDI ale skąd mam wiedzieć czy to BXE - BKC czy coś tam jeszcze innego ???
ps: to ja swoim AGR wczoraj 190km/h bez problemu a to stara kupa jest :P
Komentarz
-
-
zgadzam z rekinem, biały się raczej coś jest zwalone z turbiną i na każdym biegu muli, nie tylko na max speedzie. albo ma jakies błędy ten silnik, może już łapie dziury...turbawa, do regeneracji..może powoli, albo zaworek..siada
[ Dodano: Sob 26 Wrz, 09 16:24 ]
sprawdz..dobrze przed kupnem , bo sie w koszta wepchasz - najlepiej u dobrego mechaniora i vaga tez podlacz
Komentarz
-
-
Powiem inaczej: jeździłem Octavią TDI 90km i szła jak rakieta, gdzie osiągnąłem prędkość ok. 170 (poleciałaby więcej ale droga się skończyła
) a jak jeździłem próbnie tym który chcę kupić TDI 110km szedł jeszcze lepiej na każdym biegu i dobiłem do ok. 120km/h, więcej w mieście jeździć nie będę 
Sprzedawca mówi, że przy ok. 150-160km/h turbina się "wyłącza" natomiast po odpaleniu silnika już jest wszystko cacy.
PS. Tłumaczy to tym, że auto było jeżdżone głównie w mieście i nie osiągało dużych prędkości i turbina się zabrudziła czy coś w tym stylu... Dlatego pytam ile coś takiego i czy jest w ogóle możliwe wyczyszczenie turbiny? Czy podłączając pod VAGa program wykryje jakieś błędy itp? I to samo pytanie, ile takie sprawdzenie komputerem kosztuje i gdzie najlepiej robić (ASO Skoda czy może jakiś warszat)?
Komentarz
-
-
Bo lapie notlaufa.Zamieszczone przez BialySprzedawca mówi, że przy ok. 150-160km/h turbina się "wyłącza" natomiast po odpaleniu silnika już jest wszystko cacy.
Tak, zobaczysz ale nie tylko bledy a parametry m.in turbiny, przeplywomierza i nie wiem czy to kupujesz silnik na pompowtryskiwaczach czy pompie wtryskowej.Zamieszczone przez BialyCzy podłączając pod VAGa program wykryje jakieś błędy itp? I to samo pytanie, ile takie sprawdzenie komputerem kosztuje i gdzie najlepiej robić (ASO Skoda czy może jakiś warszat)?VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Niestety nadal nic nie wiem jutro jade do Bydgoszczy spróbuję jeszcze ją docisnąć - zobaczymy.Zamieszczone przez Bialypy1szczak2 - I doszedłeś co jest z autkiem?
Oglądałem dziś Octavię i właściciel powiedział, że przy ok. 150-160 silnik słabnie. Mówi że wyłącza się turbina, bo trzeba ją przeczyścić
No to chyba mam problem po przeczytaniu tego http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...tlauf&start=30 troszkę zaczynam się obawiać o i tak już pusty portfel.
Może za delikatnie się obchodzę z moją Czeszką i po prostu trzeba jej wstawić w piz....
albo dolać jakiegoś wspomagacza do baku w celu przeczyszczenia silnika ????Pozdrawiam Piotr
Komentarz
-
-
ja swoja byla 1.9 tdi 105 km doszedlem do 180 i przy tej przedkosci odcinalo juz,zrob jak koledzy radzo podlacz vaga powinno cos pokazac czy lapie jakies bledy.Skoda Octavia II 1.9 TDI BJB 105/250 niestety juz nie ma
(ale w pamieci pozozstanie
obecnie Skoda Octavia II 2.0 TDI 187 km i 390 Nm + banan na twarzy
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ck+king++dachu
Komentarz
-
-
Bradley Silnik ma 110km czyli na zwykłej pompie. Więc co radzisz konkretnie? Jechać na warsztat, podpiąć VAGa i ewentualnie pytać się ile kosztuje czyszczenie turbiny? Bo jeżeli turbina "dogorywa" to na pewno nie kupię autka...
EDIT: py1szczak2 ja jestem z Kruszwicy
Powiedz mi jak znajdziesz usterkę i za ile ją Ci naprawili. Jeżeli nie będzie drogo to jade po Octavię
Komentarz
-
-
na mnie nie licz ,muszę poczekać na kolejną wypłatę żeby cokolwiek sprawdzić, jak to zwykle bywa przekroczyłem budżet przeznaczony na zakup auta i teraz muszę przystopować w portfelu zostały tylko wystające nitki ale :drive: jest zaje.....cie.Zamieszczone przez Bialypy1szczak2 ja jestem z Kruszwicy
Powiedz mi jak znajdziesz usterkę i za ile ją Ci naprawili. Jeżeli nie będzie drogo to jade po Octavię
Pozdrawiam Piotr
Komentarz
-
-
jeszcze nigdy nie uśmiałem się tak jak czytając ten wpis :szeroki_usmiechZamieszczone przez BialyPowiem inaczej: jeździłem Octavią TDI 90km i szła jak rakieta, gdzie osiągnąłem prędkość ok. 170 (poleciałaby więcej ale droga się skończyła
) a jak jeździłem próbnie tym który chcę kupić TDI 110km szedł jeszcze lepiej na każdym biegu i dobiłem do ok. 120km/h, więcej w mieście jeździć nie będę 
Sprzedawca mówi, że przy ok. 150-160km/h turbina się "wyłącza" natomiast po odpaleniu silnika już jest wszystko cacy.
PS. Tłumaczy to tym, że auto było jeżdżone głównie w mieście i nie osiągało dużych prędkości i turbina się zabrudziła czy coś w tym stylu... Dlatego pytam ile coś takiego i czy jest w ogóle możliwe wyczyszczenie turbiny? Czy podłączając pod VAGa program wykryje jakieś błędy itp? I to samo pytanie, ile takie sprawdzenie komputerem kosztuje i gdzie najlepiej robić (ASO Skoda czy może jakiś warszat)?
ty na poważnie czy jaja sobie robisz???
p.s z tą rakietą to chyba przesadziłeś :PW moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina
Komentarz
-
-
Co Cię tak bawi? Nie znam się, to się pytam prosta sprawa.
No rakieta to chodziło mi o to, że ładnie szedł, wkręcał się na obroty. Nie mówię, że jakiś od razu demon prędkości, ale na brak mocy przy wyprzedzaniu nie narzekałem. Ale to kwestia gustu, jeden będzie mieć 150KM i powie, że mało.
Komentarz
-
-
Gość ci wciska Kit a ty to łykasz jak Pelikan rybę......Zamieszczone przez BialyCo Cię tak bawi?
PS. Tłumaczy to tym, że auto było jeżdżone głównie w mieście i nie osiągało dużych prędkości i turbina się zabrudziła czy coś w tym stylu... Dlatego pytam ile coś takiego i czy jest w ogóle możliwe wyczyszczenie turbiny?.
Co ma jazda w mieście do tego??? czyli co ktoś jeździł w zakresie obr 900-1600???? :PW moich żyłach płynie etylina a sercem jest Turbina
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AlkazarU mnie obok włącznika świateł jest niewielka nalepka serwisowa z VW, że jest blokada elektroniczna do prędkości max 190 km/h. Silnik TDI 77 kW.
:lol: to spore ograniczenie by założyli... jak fabrycznie maks to 192km/h...
a ta naklejka nie ma przypadkiem czerwonej obwódki jak znaki pokazujące dopuszczalną prędkość? 8) jeżeli tak to ta naklejka informuje, że opony(przeważnie zimówki) masz z indeksem T - tzn. do 190km/h
Komentarz
-
-
Po przejechaniu wczorajszej trasy Toruń - Bydgoszcz max prędkość osiągnięta to 165km/h pedał wgnieciony w podłogę do oporu auto nabiera jeszcze prędkości ale bardzo po mału dosłownie w ślimaczym tempie porównując przyśpieszenie od 0 do 160 km/h żadnych trybów awaryjnych,żadnego spadku prędkości do 120 km/h,żadnych komunikatów na wyświetlaczu więc wydaje mi się że gdybym miał dłuższy odcinek ładnej trasy może udało by się wycisnąć więcej ale - właściwie po co ???.
PiotrPozdrawiam Piotr
Komentarz
-
-
Akurat PSJ to glowna przyczyna zapiekania kierowniczek w turbinie.Zamieszczone przez rekinCo ma jazda w mieście do tego??? czyli co ktoś jeździł w zakresie obr 900-1600???? :PVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Na to wygląda, skoro nic się na blacie nie świecie to zalej jakiegoś vpowera (one mają więcej tych dodatków czyszczących) rozgrzej silnik i w pizdę na każdym biegu aż zapali się kontrolka że mało w baku, co do prędkości to w BXE jest ustawiony limiter gdzieś koło 4000rpm na 5 biegu i jak tuner nie podniesie tego limitu albo go nie zdejmie całkowicie to auto po programie więcej nie pojedzie, jedynie co to szybciej dojdziesz to tego limitu.Zamieszczone przez py1szczak2Może za delikatnie się obchodzę z moją Czeszką i po prostu trzeba jej wstawić w piz....
albo dolać jakiegoś wspomagacza do baku w celu przeczyszczenia silnika ????O rany - jedna siódma życia to poniedziałek
Komentarz
-

Komentarz